Nicee

Kvällen blev oväntat bra må jag säga. Har läst en hel del om både genus och etnicitet och skrapat ihop lite reffar vi kan använda imon! Hoppas att mina gruppmedlemmar också är ganska förberedda inför uppgiften så det går hyfsat snabbt och enkelt!

Jag känner mig lyrisk just nu. Ett konstigt ord men stämmer ganska bra. Dock börjar jag piggna till efter att ha varit dödstrött hela dagen. Jag förstår mig inte på mig själv.. Får jag inte sova fler timmar i natt kommer morgondagen blir väldigt jobbig och lång.. Men jag har ju inhandlat dextrosol så det kanske hjälper?!

Måste erkänna att jag börjar längta efter flytten till Alingsås väldigt mkt. Känner mig fortfarande inte glad över att lämna min fristad men ska bli så kul att kunna umgås med vännerna mer och kunna ha ett normalt liv :) Försöker att inte tänka på det för mkt, eftersom jag har så dåligt tålamod blir jag bara frustrerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0