NÄÄ

Satan. Ibland blir jag så trött på vilken otur man kan ha. Jag vet att jag haft otroligt mkt tur den senaste tiden men nu hände en såndär basalt löjlig grej. Jag va ju så duktig och kopierade några kapitel ur Jockes bok? DET VA FEL KAPITEL. Jag kopierade alla de kapitel vi INTE ska läsa denna delkurs, vi skulle tydligen ha läst dem på förra delkursen. Vilket inte stämmer särskilt bra med vad förra delkursen handlade om men shit the same.

Detta insåg jag då Mia från klassen/gamla klassen ringde och frågade vilka kapitel det va, efteråt va jag ju tvungen att kolla så jag verkligen sagt rätt. Tro fan att jag tittat på litteraturen till den första delkursen och inte denna.. Jaja, Mia är informerad och imon ska jag kopiera rätt kapitel från Jocke.. Det går sådääär bra att spara pengar just nu. Dessa små utgifter är dödliga.

Nu är det ändå tur att jag är såpass lat som jag är så jag har knappt läst något, jag har skumläst och insett att det inte fanns något användbart till seminarieuppgiften. Inte så jävla konstigt nu i efterhand. Får helt enkelt läsa om genus, vilket jag skulle gjort igår..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0