Måndag.

Idag genomförde vi det näst sista seminariet för denna terminen! Hamnade i intressanta diskussioner om föreställningar, roller, kön, normer etc. Man kan prata om det tills man dör. Det finns inget rätt svar, det finns inte en sanning.

Pratade lite snabbt med gruppen om projektarbetet, vilket verkligen hänger i luften och inte kommer bli färdigt innan jul. Men om jag jobbar på är jag nog färdig med min del iaf, så kan man finslipa under "julveckorna".

Efter paniksamtal med sjukvårdsupplysningen har jag nu börjat leta recept. Måste få in mer fibrer och ordentlig mat i vardagen. Såhär kan man ju inte ha det, kroppen måste fungera.

Funderar på att lägga mig och sova en timma, blev inte många timmars sömn i natt. Som vanligt. Vet helt ärligt inte hur jag ska komma ifrån sömnlösheten och kunna sova normalt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0