last day

Konstig morgon! Vaknade ganska glad, har sovit väldigt bra i natt. Sen insåg jag vad jag drömt och blev mindre glad. Drömde om min far och bråket vi hade var så verkligt, det handlade om allt som hänt och inte hänt i verkligheten. Kändes wierd minst sagt.

Sen fick jag glada nyheter från mamsen, de ska flytta från Ängabo! Det känns också väldigtväldigt konstigt.
Efter lite frustration fick jag fler goda nyheter, hyresvärden väntar på svar om Christian kan flytta tidigare så vi kan få hans lägenhet tidigare. Har förhoppningsvis svar i eftermiddag eller på måndag!! Vore så underbart att ha lägenheten helt färdig när jag flyttar in.

Nu är det dags att duscha och sen åka till skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0