Konstig dag

Söndagar är speciella. Jag är inte vanligtvis en sån människa som hatar söndagar och har ångest inför att måndagen närmar sig, det händer ibland. Men det är något konstigt med söndagar. De är ofta så vääldigt sega och tråkiga. Man får en viss känsla.

Lyckades säga upp det mobila bredbandet, det tog nog inte ens en minut. Sköönt. Glömde dock totalt av att ringa EON, jag skyller på Monk som ockuperade min telefon! Höhö.
Har fått packat allt som går att packa i vardagsrummet, förutom skrivaren och datorn. Den sistnämnde överlämnar jag nog till Maria att fixa när hon kommer ;)

De kommande dagar kommer bestå av föreläsningar, seminarium, plugg, packning, tvättning och allt det andra..

Längtar efter fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0