Klump


Blev helt apatisk igen. Loggade in på facebook och gårdagens misstankar bekräftades, en kollega från jobbet har gått bort. Vi jobbade inte jättemkt ihop men under den tiden vi vistades på jobbet samtidigt gav hon stället mkt liv och hon va alltid rolig att prata med.

Helt sjukt. Visste ju att hon va sjuk men senast jag frågade om de visste något på jobbet så fick jag veta att hon va på bättringsvägen så jag förväntade mig se henne på jobbet om några veckor när jag kommer dit. Hon har döttrar i min ålder och jag kan inte ens ana hur de mår, den klumpen jag har i magen är nog inte ens en hundradel av den de har..

RIP L.I.

Kommentarer
Postat av: anna

fy , hur gammal var hon ? :S

2009-12-02 @ 15:02:17
URL: http://annakrantz.blogg.se/
Postat av: Sanna Rosvall

Mm, inte riktigt säker men i 40-årsåldern tror jag, alldeles för tidigt! :(

2009-12-02 @ 16:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0