Jovars..


Föreläsningar är inte obligatoriska, ändå känns det som att jag skolkar när jag stannar hemma. Men såhär blir det när jag stressar upp mig, vill inte lämna lägenheten utan stanna här och tvinga mig själv att göra allt som ska göras. Vilket är lika orealistiskt som vanligt, jag kan inte göra allt idag, jag vet.

Har iaf packat 2 flyttlådor.. Kan inte bestämma mig för om det kommer gå fort eller ta lång tid att packa? Känns som att det kommer gå på bara några få dagar, men samtidigt finns risken att man inte vet hur man ska organisera vissa delar och då är det lika bra att göra det lätta först så man får det ur vägen? Vill inte bo bland flyttkartonger, men samtidigt så är det bara i ca 2 veckor.. På tal om det ska jag ju boka tågbiljetter till Maria och mamma!

Sen ska jag plugga. Motivationen är LÅG för litteraturen är TRÅKIG. Ovanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0