Jorå..

Det är så läskigt att drömma att man är totalt störtkär i en gammal kompis, som man aldrig känt något sånt för. Känslan sitter ju kvar när man vaknar och det hela känns väldigt konstigt. Haha. Det som är mest underhållande är att personen i fråga har ingen aning om vad jag drömt eller att jag ens tänker på honom just nu, everything is in my head. Som vanligt.

Sov ganska okej i natt. Fastnade framför något stand up-program som va hysteriskt roligt i natt så jag kom i säng way too late. Det bästa med gårdagskvällen va inte att Erik vann idol, även om han är fantastisk och har en gullig pappa, det bästa var att jag (igen) räknade budget för resten av året för att klura ut hur jag ska lösa det när skolan sätter igång igen till hösten. Om jag lyckas med mitt sparade så kommer jag leva riktigt gott faktiskt och slippa pendla. Fanns rätt många bra lägenheter på ÖBO såg jag nu. Dock tror jag inte jag pallar att bo i korridor, även om det bara gäller några dagar i veckan, blir nog bättre att skaffa en etta.

Idag är det mycket på schemat. Ska ringa, mejla, kolla massa saker, packa OCH PLUGGA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0