Hmpf..

Letar febrilt efter papper från Tele2 om det mobila bredbandet, de finns ingenstans! Har jag slängt dem? Jag som sparar allt.. Inte ens någon räkning med kundnummer har jag eftersom jag får e-faktura.. Suck. Men jag har iaf själva numret till det mobila bredbandet, med det och mitt personnummer borde det ju fungera. Om det inte är en sur jäkel som sitter i kundservice. Då får jag väl leva med mobilt bredband resten av livet.

Blev nästan färdig med seminarieuppgiften igår!! Mot slutet va det så otroligt tråkigt att jag testade alla batterier jag samlat i en låda för att se vilka som va använda och inte.. Då har man tråkigt. Men jag fick gjort en hel del i natt. Nu är det bara 2 små uppgifter kvar och skriva om Sveriges samarbete med Ryssland på projektarbetet! Sen ska jag börja packa ner DVD och annat tekniskt jag klarar mig utan de sista dagarna. :)




Saknar min snutt!
Snaaaart är jag hemma och kan umgås med din mamma mktmktmkt :)


Kommentarer
Postat av: alexandra

sött:)

2009-12-18 @ 17:54:30
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0