HAHA

Haha, ibland slår det slint. Satte mobilen på laddning för en timma sen typ, har kollat på mobilen flera gånger sen dess, men först nu när jag ska kolla om den är färdigladdad så ser jag att den inte laddar. Då kom jag på att jag drog ur den kontakten för att sätta i hårfönen i förmiddags. Skåål för tankespriddhet.

Har snart lyssnat igenom alla Rod Stewart-låtar jag tankade ner förut och jag känner mig så glad :) Jag kan inte minnas förr utan att bli ledsen och sakna men dessa låtar får mig att minnas alla de bästa stunderna som betydde mest.

Kanske är redo att somna nu. Om jag kan hålla mig från alla tankar om flytt, seminarieuppgift, projektarbete och annat jobbigt ska det nog gå ganska fort.. Ska nog sätta in nya batterier i MP3:n och somna med Rod Stewart i örat, va längesen jag somnade med musik i örat, det funkade ju alltid förr.

Love cherries

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0