Gone with the wiiiind

Nu känner jag mig som mig själv igen. Det tar ju några timmar innan jag och kroppen vaknar till liv.. Går man upp vid tolv så är det svårt att komma igång med något innan det är kväll.. Det ska inte vara så, och egentligen ska jag inte klaga eftersom jag har mig själv att skylla. Jag ska ta tag i detta. När jag har flyttat till Alingsås så det bli nya rutiner totalt, därmed nya rutiner för mat och träning. Slut med att vara en slöfock och slarva.

De senaste tre timmarna har jag städat så jag kan se golvet i hallen, fått in alla kläder i klädkammaren, diskat, packat en låda med köksgrejer + en låda med fotoalbum, filmer och böcker.

Jag har dessutom julpyntat för sjutton! Jag hittade en tomte längst in i ett utav köksskåpen så den fick komma ut och stå på fläkten, haha. Julandan infann sig nästan! Haha.

Dags att fortsätta med disken innan diskvattnet kallnar. Jag är så pigg att jag känner för att springa ett varv runt huset. Helt fel tid på dygnet att vara pigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0