Frost

Gick inte lättare att somna med MP3:n, stängde av den efter någon timma och sen tog det väl minst en timma till innan jag somnade. Sen när jag vaknade kändes det som att jag sovit 5 minuter och då hade jag redan skjutit upp alarmet 2 gånger utan att vara medveten om det.. GNÄLL.

Kom iaf iväg till skolan! Väldigt bra föreläsning, han föreläste igår och självklart blir jag arg på mig själv för att jag inte gick igår. Fick även kopierat de kapitel vi ska ha om etnicitet av Jocke, så nu ska det läsas!!

Verkar bli fest imon! "Jag ska inte dricka förrän nästa år" höll inte, haha. Har inte riktigt lust, som vanligt, men samtidigt känns det väldigt lockande att fly verkligheten några timmar. Kanske inte riktigt lika mkt som förra gången men lite är inte fel. Får se hur det blir, men Gentiana ska köpa alkohol åt mig i eftermiddag så då kan jag ju inte banga, hehe.

Plugga va det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0