Fokus

Sitter i biblioteket, känner mig duktig som har fått skrivit en hel del om Ryssland. Snart är min del klar och jag kan slappna av lite! Då återstår bara att redigera det jag skrivit, vänta in de andras delar och sen korrigera. hurra..

Nu är jag dock sååå hungrig att jag måste packa ner datorn och äta. Sen tror jag att jag beger mig hem. Tror inte jag är såpass disciplinerad att jag går tillbaka hit sen. Förstår inte varför men jag vill alltid hem, hem, hem. Konstigt. Men jag får förhoppningsvis pluggat även hemma! Ska börja packa resväskan också. Och diska. Och dammsuga, det va ett tag sen.


Idag är en bra dag :) Snön lyser upp och jag har fått tillbaka pirret i magen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0