DONE, finito, färdigt, klart

Det är packat, diskat och ganska städat!! Fick ta en paus i ca 2 timmar på grund av årets konstigaste magkatarr men till sist gick det bra. Nu börjar det igen och ett utbrott till så fort jag lägger mig. Men jag orkar inte ens bli irriterad, imon ska jag träffa min famiiilj :D Kommer pratas flyttflyttflytt. Haha, jag kommer bli hysterisk och vilja prata om allt så de vet hur jag tänker och hur jag vill ha det så de kan instämma eller säga emot vad som inte funkar. Haha. Det kommer bli så braa.

Innan jobbet drar igång på söndag ska jag hinna träffa mina favoriter också :) Imon tänkte jag hänga med Maria en stund, på lördag förmiddag blir det bus med Jacob och tjöt med Monk & Niclas och sen på eftermiddagen/kvällen mys med Lisa om hon är frisk. Hoppashoppas tills tummarna blir blåa. Sen är det jobba, sova, jobba, sova, jobba, jul, jobba, sova, jobba, sova. Julveckan kommer gå äckligt fort..

Ser faktiskt fram emot jul lite. När man inte kan träffa alla så ofta så njuter man av de tillfällen man kan. Håller tummarna på att julen går smärtfritt och lugnt detta år.. Men jag lär vara trött som satan så jag kommer inte orka bry mig ändå förhoppningsvis. Jag hoppas på mycket nu märker jag. Jaja. Vissa saker kan man inte styra över. Jag kan bara dyka upp, vara glad, inte säga något dumt och sitta där.

Nu är det nog strax dags för sängen. Om jag vaknar och är pigg vid halv åtta så blir det skola, annars inte. Så med andra ord blir det sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0