DD

Det är värdelöst att gå upp sent. Hela dagen försvinner. Samtidigt är det så underbart med sovmorgon.

Idag för första gången på väldigt länge har jag lagat middag :D Kyckling, ris och currysås. Tänk om jag kan fortsätta äta så regelbundet och bra som jag ätit idag? Kan inte göra annat än försöka.

Har totalt glömt av att plugga. Direkt när Jocke gick började jag med maten, kom då på att det kommit nya avsnitt av OTH etc. Nu har jag sett dem och det är väl kanske dags att sätta igång med seminarieuppgiften tills nästa vecka.

Det är bara tisdag men jag är redan kluven inför helgen. Det är fest på lördag och jag har som vanligt lovat att komma, lovat att inte banga. Men jag vill inte dricka, är det någon idé att gå ändå? Vill man vara den tråkiga, nyktra personen som bara är med på förfesten? Får se hur magen mår om några dagar.




Saknar dig din lilla trotsunge med hosta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0