Coooold

Hann vara hemma hos familjen i en kvart ungefär innan jag fick åka till jobbet. De ringde precis när jag kom hem och frågade om jag kunde jobba imon men jag tackade nej eftersom hela dagen är planerad. Men när Pernilla ringde och frågade om jag kunde komma eftersom hon va ensam kunde jag inte säga nej! Så det blev att jobba 5 timmar, blev minst sagt glad när jag kom in och såg att Cecilia jobbade, vi lyckas aldrig jobba ihop men hon är där när jag minst anar det, hon är så härlig :D

Tänkte ta bussen hem eftersom det är typ 9 minus ute men neej, den gick inte förrän en halvtimma senare så det böev promenad. Mötte Maria vid stockslycke eftersom hon skulle köpa cigg och sen gick vi hem. SAUTAN vad kallt det är. Kunde inte tänka på så mkt annat än termobyxortermobyxor. Sitter nu här under täcket och halv-tittar på Mighty Ducks. Har sett alla de filmerna otroligt många gånger och jag älskar dem. De är inte lika mäktiga som när man va 12 men ändå, känslan finns där!

Denna dagen bara fortsätter överraska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0