Clean

Sjukasjuka drömmar. Förstår inte vad allt kommer ifrån. Ena stunden hade jag barn som vi tappade bort på Allum, sen gick jag i en skog med familjen och det va någon slags visning där vi gick genom jättefina hus, i varje hus bodde folk vi kände fast vi hade ingen aning om att de bodde där. Sen var jag förföljd av en tjej som hatade mig, förstod inte varför hon följde efter mig men det va något om att hon skulle hindra mig från att träffa någon. Denna drömmen va ju helt logisk. Haha, verkligen.

Nu började Paris Hiltons BFF på trean, jag klarar det inte. Förstår inte hur man kan annonsera efter vänner i TV. Är det bara för att hon vill visa upp sig? Puckad.

Idag ska jag inte fastna i soffan hela dagen, ska fortsätta städa och packa. Ska köra igång Shakiras nya album, har verkligen fastnat för henne trots att jag aldrig direkt gillat hennes musik innan, den nya skivan är grym :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0