Bilsväng

Jag känner mig bakis, som vanligt när jag jobbar såhär. Konstigt som satan känns det. Blev i vanlig "bakis"-ordning väldigt sugen på donken-mat. Så jag hängde på mamsen när hon skulle iväg och lämna storebror hos familjen Kasparenko. Sen åkte vi förbi familjens nya hus :) Känns overkligt att de ska flytta ifrån Ängabo men väldigt mysigt att de ska bo i hus, med öppen spis och allt! Längtar inte efter att hjälpa mamma packa och städa dock, haha. Dem har liite mer skit än vad jag har.. Men det är ju ett tag kvar, först har vi ju min flytt :D

Mamma & Anders åkte precis iväg till fröjden, de sulle spela något qiuz där med hennes systrar. Lillebror är hos grannen så nu är jag ensam hemma och ser på dokumentär om Michael Jackson, bättre kan det knappast bli. Bara illamåendet försvinner så jag kan slappna av fullt ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0