Typ löst..

Allt inför helgen är typ löst, fixat, redo. Bara den lilla grejen att Madde inte riktigt fixat någon som kan ta han om hennes häst under tiden hon är borta... Vilket allt hänger på just nu så jag hoppas hon fixar det :)
Problemet med TV:n har vi också typ löst, det hänger på om Maddes bror kan lära henne hur hon låser upp bagaget och sen låser det igen (den dörren är paj och det blir lite svårt att få in TV:n genom baksätet kanske). Men om hon lär sig det så kan vi åka och köpa den imon eller på fredag! Woho. Känner att allt hänger på Madde, haha.

Nu har jag sett hur mkt jag kommer få i lön och det kom nästan glädjetårar. Allt slit, alla timmar, kombinerandet av dag- och nattjobb paid off, big time. Happyhappyhappy. Inte för att det är något jag någonsin kommer vilja göra igen eftersom hela juli försvann i ett nafs, jag var konstant trött och väldigt grinig pga sömnbrist. "Man ska vara glad att man har ett jobb"

Nu ska jag börja packa alla kläder i sopsäckar. Eftersom morgondagens eller fredagens eftermiddag försvinner är det väl dags att sätta igång med packningen så att allt är klart när vi ska åka på lördag! Så nu ska jag på allvar leta efter sladden till mobilen, får lite smått ångest över att den är borta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0