The Green Mile

Haft en lugn dag som ändå gick väldigt fort. Gick väl upp vid tre (vänder långsamt dygnet som förberedelse på kommande veckans jobb), käkadde, spelade tv-spel med lillebror och Rasmus.
Hängde med Madde i några timmar, hjälpte henne med ett skolarbete samtidigt som jag fick städat hela rummet! Så nu är alla kläder upplagda och redo för att packas. Var även hos Madde en stund, var tänkt att det skulle bli lite längre men det hade förstört mina sömnplaner så jag avböjde, haha.

Jag läängtar tills på fredag. Efter några timmars sömn efter jobbet är det kräftskiva som sagt, vi håller tummarna för kanonväder!! Sen upp tidigt på lördag, packa in alla mina saker i Maddes bil, hämta upp Monk och sen åker vi till Örebro :D Ska bli så sjukt kul. Äntligen har jag råd med nya bokhyllor, tv m.m.

Nu måste jag dricka ett glas vatten eller något, har en hemsk huvudvärk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0