Tankar

De är så många och flyktiga så jag fick ingen ro till att somna. Det är frustrerande när man inte ens hinner tänka klart en tanke innan nästa flyger förbi och sen nästa och nästa i en evig cirkel. Jag är trött på allt ältande, jag är trött på att 80% av tankarna är tankar jag redan tänkt.

Till råga på allt fick jag förut veta att de ska splittra våran klass!!!! Vi är uppdelade i 4 klasser och våran har väl blivit minst, drabbats mest av avhoppen så våran ska delas in i c- och d-grupperna. Åh, jag är så besviken, orolig och ledsen så jag hittar inte orden. Ringde direkt till Joachim och fick babbla ut mina tankar och det var skönt att han kände likadant :) Även Sara hörde av sig för en stund sen och kände likadant. Fy om de splittrar på oss. Jag tror jag ska formulera ett bra mejl som beskriver läget på ett bra sätt. Så förbannat fult av dem att bestämma en sån stor sak utan att ens diskutera det med oss och ger oss en chans att förklara hur det påverkar oss att mitt i utbildningen behöva byta klass, lära känna nya kurskamrater och lära sig arbeta med dem när man bara vill kunna fokusera fullt ut på studierna. Och så får man bara veta det kort och gott i ett mejl från en människa man aldrig träffat. SUCK.

Nu ska jag beställa böcker, kolla upp tusentals grejer, planera och räkna lite så allt går ihop! Det ska nog inte blir så jobbigt att vara vaken i 5,5 timma till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0