Öret

Såg nyss Lisas kommentar, jag lääängtar :) Jag har inte varit med i husvagnen sen 2006 typ? Mysmysmys.

Nu sitter jag hemma i min lägenhet, känns som jag aldrig åkt härifrån. Skum känsla att inte ha någon kurslitteratur som måste läsas eller stress över att laga mat att ta med till skolan. Riktigt skönt :)

Har hunnit gå igenom all post och javisst, där låg bankkortet jag väntade på i typ 3 veckor. Självklart fanns även en hel del andra räkningar, adressändring är ju superbra.. Som tur var är alla räkningar redan betalda ändå, man får ju inte vara dum.

Har vart nere i affären en sväng också så nu har jag allt jag behöver och kan bara ta det lugnt här i soffan :) Har ju en hel del filmer som jag ännu inte sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0