Längtar

Just nu längtar jag efter otroligt mkt. Det är nästan för mkt på en och samma gång, men ändå är det precis så jag vill ha det. Om några timmar vet jag hur mkt jag får i lön och kan bli lite lugnare iaf.

Maria va så snäll och beställde mediaspelaren som hon hittat till mig! Min kreditgräns låg på 1500 medan hennes låg på 4000, wierd! Men nu är den beställd och snart påvääg :D

Funderar på om jag ska våga beställa jeans.. Har aldrig vågat och jag vet att jag är så lat att jag inte kommer skicka tillbaka om det är fel. Men nu är det ju så otroligt tråkigt att leta efter jeans i affär efter affär när man har lår, röv och midja som designare totalt har missat.. Suck. Jag tror jag beställer de jag tycker är snygga så får vi se hur dåligt de sitter. (Hej jag heter Sanna och är pessimist men vi kallar det realism så det känns bättre).

Förresten så har Monk offentliggjort nyheten så nu är det okej att skriva att det är en till bebbe på väg :D Tihi. Ska bli roligt! Då har man både en liten man ska gosa med och även en galning man kan leka med när man inte längre orkar gosa ;) Haha. Perfeeect.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Så roligt för dem med en liten till. Kände det nästan på mig när jag läste din blogg för ett tag sen o du skrev om något du inte kunde säga, ännu.

2009-08-26 @ 20:39:18
URL: http://sabinavictoria.blogg.se/
Postat av: Sanna Rosvall

Jaaa :) Haha, fan, jag som trodde jag va diskret ;)

2009-08-27 @ 18:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0