Heelg

Vilken otroligt skön känsla det va att gå från jobbet igår och inte känna att man behöver gå tillbaka! Kan inte säga att jag inte kommer jobba mer, jag kanske blir rastlös, kan inte säga nej eller vill tjäna pengar. Men jag har inget schema, jag har inga fler tider!
Monk hämtade mig och jag började fira med en rökbaguette :)
Jag och Jacob var i stan några timmar, Maria joinade oss också. Semesterfirandet fortsatte med McDonalds! Haha.

Dagen avslutades med mat från stockslycke. Kanon.

Idag fyller Anders år, jag håller på att bli sjuk och har mega mensvärk. Så det blir ingen fest för mig ikväll, kan knappt svälja för att det gör så ont i bihålerna. Otippat att jag skulle bli sjuk när jag slutat jobba? Nej.
Hoppas det inte blir värre just idag bara, vill vara med på Anders kalas.

Känner mest för att sova. Snaart är det måndag och jag är hemma i min fristad. Långt från allt och alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0