Godmorgon

Det är alltid kul att vakna 2 timmar tidigare än planerat av hög musik, familjemedlemmar som pratar ovanligt högt och sen dammsugning på det. Morgonhumöret förbättras inte av sådana händelser.

Men vad ska jag man göra? Det är bara 2 veckor kvar. Och det blir nog ännu bättre än vad jag trott om Monks förslag går att genomföra, har funderat fram och tillbaka hela natten och när jag vaknade för en timma sen flög lösningen in i mitt huvud. Haha. Men nu är det svåra att inte räkna med att det blir så förrän de som ingår i planen har gått med på den, det brukar vara där det faller typ!

Jag drömde att jag var full på jobbet, riktigt full och skulle jobba natt med Anna-Lena och en gammal barndomskompis som dök upp mitt i allt. Det va inte kul. Dessutom började alla vårdtagare slå oss och vägrade ta emot hjälp när de ramlat för att de fick vänta för länge på hjälp. Haha, fy vad hemskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0