Vill haaa


Jag vill ha sommar. Längtar till de varma soldagarna :) Ligga på en klippa vid Munsjön med Maddelutt, käka vid stockslycke, svalka av fötterna i Gerdsken under promenaderna, vara ute och leka med Jacob, grilla. NUU.


Men först och främst längtar jag till tisdag. Då kommer jag hem till mamma och får min nya jacka som jag dreglat efter ett tag :D Min mamma är bäst, utan protest. Sen på onsdag ska väl förhoppningsvis träffa Monk och sen blir det bio med Lisa och Maria :D:D

Så får vi ju inte glömma att Maddelutt anländer till Alingsås på onsdag också!! :D Känns faktiskt väldigt skönt att hon inte stannade i Skåne, alldeles för långt bort.
M - vad ska vi göra på påsk då när hela gänget är samlat?
S - haha, vilket gäng?
M - ... Ja men du vet.. Du, jag och Maria såklart!!

Haha du är så skön. Vi är allt en bra trio som sällan har det tråkigt. Åh vad jag vill till Alingsås.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0