Utmaning

Blev utmanad av Alex :)

Tre saker


Tre jobb jag har haft:

* Sommarmålare på Lasse K AB
*Förskola

* Tuvegården


Tre platser jag har bott på:

* Stockslycke, Alingsås
* Ängabo, Alingsås

* Stora Mellösa, Örebro



Tre saker jag gillar att se på TV:

* One Tree Hill

* Gossip Girl

* Greys Anatomy


Tre favoriträtter:

* Tacopaj

* Köttfärspaj

* Kalopps



Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:

* Monks soffa 

* Liggandes på en solstol med en drink i handen på en tom strand i något exotiskt land
* Hos mamma & co.


Tre personer som jag utmanar:

Jag vet ju inte vilka som läser bloggen men jag kan iaf utmana Monk :)


Kommentarer
Postat av: monica

orkar inte anta utmaningen...

2009-04-06 @ 09:49:44
URL: http://monicarydjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0