Tåååg


Jag sitter i första klass = gratis internet. Tror ni jag får det att funka? "Ja du bloggar ju.." tänker ni nu, men neeej jag är uppkopplad via mitt mobila bredband som hela tiden kopplar ifrån... Tröttsamt. Det enda positiva med första klass är den här lilla grejen man kan sätta upp benen på, extremt bekvämt är det faktiskt. Annars suger det getpung att betala såhär mycket för en tågbiljett...

Den personen på SJ som kom på vilken färg draperierna skulle vara i har jag lust att seriöst ifrågasätta. Verkligen, beige? Det skyddar ju sååå bra mot solen, det är därför jag har solglasögon på mig just nu. Så bra hjälper dem. Suck on that.

Snart dör datorn.. Varför håller det så kort tid?? Galet.
Får väl spendera den sista timmen till att läsa.. Lär ju gå bra med blinkande ljus.. Jaja. Det kunde vart värre!!!

Snart hemma, snartsnartsnart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0