Soool

Nu är jag uppe och redo för att ge mig iväg. Ska komma ihåg att äta bara.
Har varit vaken fram och tillbaka sen tidigt i morses eftersom telefonen ringt och ringt, fyyyy.

Snart kommer Monk och Jacob så ska vi ta en låång promenad hem till dem :)


Det är mindre kul att jag har fått konstiga utslag/plitor på bröstkorgen.. Inte för att allt jag har är urringat men man vill ju passa på och få sol när man är ute. Det kanske är som med finnar, de torkas ut i solen? Jag hoppas på deeet.

Ett annat problem är skorna, har mina stövlar och ett par ballerinaskor. Stövlar känns lite fel, varmt. Men bättre än att riskera äckliga skoskav med ballerinaskorna? Hm. Dessutom är det ju inte bra att gå långa sträckor i ballerinaskor, speciellt inte om man har problem med ryggen.. Hm. Monk får avgöra saken.

Nu ska jag ta bort handduken från huvudet så Jacob inte skriker när han ser mig :P Hoho.

Ha en bra dag för det ska jag ha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0