Skevt

Nu har jag en skev dygnsrytm igen. Jag som varit så duktig ett bra tag, kommit i säng innan 01. Men det har inte gått så bra nu när febern härskat mitt liv. Jag tror inte jag har varit vaken i tolv timmar än, eftersom jag inte kunde somna så va jag vaken till 04 och sov länge. Kommer inte ihåg. Dagarna känns så extremt långa.

Men det går framåt!!
Har lyckats äta fast föda, okej att jag nästan spydde och sen fick magkatarr men hey, jag åt!!
Har pluggat! Håller just nu på med en utav kompletteringsuppgifterna, ska påbörja de två andra imorgon.

Dessutom har halsen mjuknat, känns inte längre som varje sväljning innehåller glasskärvor, dock är de vita grejerna kvar på mandlarna så vem vet hur det känns när jag vaknar imon. Nästan feberfri, 37,6 är ju ganska nära 38 kan man tycka men det gör inte jag - det är ju feberfritt jämfört med tidigare dagar!

Känner mig frisk nu när jag suttit/legat i soffan nästan hela dagen. Annars är det ganska lätt att spendera långa stunder sittandes eller liggandes och slöa men när man måste så är det inte lika kul. Men jag har lyckats få mig själv att vara kvar i soffan så jag tror det är därför jag känner mig bättre :) + att jag har druckit väldigt mycket. Och därmed gått på toa 65846358034680185 gånger, men det är precis som vilken dag som helst.



Eftersom jag smärtsamt lärt mig av tidigare misstag så ska jag inte till skolan imorgon, då ligger jag förmodligen med hög feber i soffan i morgon kväll igen. Så det blir vila och plugg.
Och så kommer ju kläderna, väskan och skorna som beställdes i torsdags :D Wohoo vad lycklig jag blir av bara tanken. Jag läste en gång, och har fått höra det ganska många gånger, att shopping är ett substitut; man köper kläder för att fylla ett tomrum inom sig. Okej, men om jag har allt jag vill ha i livet (typ, pojkvänsfanskap, barn, hus, volvo, hund osv.) ska/behöver jag inte shoppa då? Det är väl som med allt annat, det stämmer i vissa fall, är säkert många som shoppar för att fylla något tomrum, som Gaby i Desperate Housewives, höhö.

Och det bästa av allt: har jag inte ont i halsen imon så kan jag ringa Moooooooonk :D Herrejösses, har inte pratat med henne sen i fredags och då var det bara en snabbis. Det va 3 dagar sen. Abstinensbesvär på hög nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0