Pust och stön


Skoldagen kändes lång, seg och jobbig. Handledningen gav inte ett smack, den gjorde mig bara ännu mer stressad. Vissa grupper är typ färdiga och man vill strypa dem. Men när vi väl gjort färdigt analysen så kommer det ju nästan vara klart!! Förhoppningsvis kommer vi låångt med analysen imon så jag kan slappna av lite över helgen...

Som planen ser ut nu är det packning, städning och plugg idag. Skolan imon 9-?. Tror att det blir till 16 så jag kan ta 17.10 tåget. Hur underbart kommer det att bli att stå upp halva resan? Kan ju sätta mig i första klass och hoppas på att jag inte blir iväghunsad..



Nä, nu måste jag äta något innan jag svimmar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0