Prestation


Alltid denna ångest. Har läst 50-60 sidor idag, snart läst ut den boken så jag kan börja med de andra. Men ändå är man inte nöjd. "Kunde ha hunnit läsa mer" finns alltid där och hånar. Men jag är lugn då jag vet att det är så för många, jag är inte ensam ;)

Imorgon är det handledning 10.30-12 = sovmorgon :D Mums. Bävar inför att börja jobba snart när det gäller det där, börja jobba 06-45 eller 7.00 kommer bi tufft i början :(

Om handledningen går som beräknat så kan jag och Nathalie som sagt påbörja studien. Känns som jag tjatar väldigt mycket om detta men jag är så glad, peppad och förhoppningsfull!!
Om det blir godkänt ska jag redovisa mer för studiens plan. :)

Sen är det iväg till systemet, ska även hinna till Ica och köpa nudlar. Skulle diskat och dammsugit idag men det skjuts upp till imorgon eller lördag. (Eventuell söndag då lärdagen kanske spenderas på soffan i en kamp mot illamåendet..)

Nu är det dags att krypa ner i den underbara sängen, kanske läsa lite till och förhoppningsvis drömma något kul som inte innefattar massa jobba människor från det förflutna för ovanlighetens skull, omväxling är bra sägs det!?

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0