Påskdagen

Igår gick jag som sagt med Monk från Ängabo till Bolltorp, vi försökte få Jacob att sova men istället somnade Monk ;) Sen gick vi ut och gungade Jacob en stund, han tyckte väl det va kul i 5 minuter sen tittade han bara på de större barnen som lekte bredvid. Så han fick sitta på gräsmattan och pilla en stund, tänk att ett löv kan vara så intressant att man pillar med det en låång stund :)

Mamma kom och hämtade mig, vi åt grillad mat :D Sen blev det en tur till Gottis med lillebror och Maria och käkade glass :) Jag testade att gå i mina ballerinaskor den lilla biten och har fortfarande ont i lilltån!

Bytte skor och .... gick til Bolltorp igen! Haha. Denna gången med Maria. Tänkte att vi skulle ta en annan väg denna gången men kände att fötterna sved lite och den skulle ta mycket längre tid så det blev samma väg igen. Superskönt var det.

Väl hos Monk kom Madde efter en stund och vi spelade kort en stund :)
Kom hem, satte mig vid datorn och det ledde till att jag snart var ute i kylan igen. Mötte Marcus och Maria på en cigg :) Har inte sett Marcus sen i somras så det va väldigt roligt :) Den killen får en verkligen att sakna det som fanns förr, det livet som fanns innan folk ballade ur och alla splittrades.

Nu ska jag äta frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0