Ny vecka


Måndag, vilket märks på den stora högen med post man får. Måndag är reklamens dag. Det är då man drömmer om att man är rik, har en villa och all tid i världen.

Har hämtat kläderna idag :D Älskar dem, totalt kär i dem, skorna och väskan. Made my day :D
Fick även mitt nya bankkort! Sköönt.


Något oroande var att jag fick en beställningsbekräftan på mejlen av the phonehouse.. Jag har inte beställt något och jag heter inte Sandra. Så antingen finns det någon Sandra Rosvall som angett fel mejladress eller så jävlas någon med mig. Skickade ett mejl till the phonehouse och får nu vänta och se om jag får något svar. Det som fick mig fundersam är varför någon skulle beställa i någon annans namn? En annan fråga är om personen beställt i annat namn men ändå adresserat den till till sig eller om den anländer hos mig. Får väl vänta och se.

Något ännu värre är att min stationära dator dog... Samma sak hände för en kompis för ett tag sen och vi försökte och försökte fixa det men lyckades inte och efter ett tag hade den plötsligt fixat sig själv. Samma sak har även hänt för Maria för längesen, hennes dator gick inte att rädda har jag för mig... Fick panik när det nya avsnittet av Desperate Housewives avbröts och skärmen blev blå och fylld av den vita texten. Jag har inte vågat starta den igen, kommer bli väldigt rädd om den blåa sidan kommer igen..

Eftersom jag är så pigg har jag tänkt städa, diska, plugga m.m. Frågan är om det är för tidigt för allt det och jag kommer bli febrig igen? Ska nog försöka vila en del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0