No change


Gick nyss upp. Sovit uselt. Drömde iaf mysiga drömmar som inte innehöll något utav ex:n!! Woho så trevligt.

Vaknade och trodde jag var feberfi och bara hade vääldigt ont i halsen. Eller hur, har 38,5. Börjar allvarligt oroa mig för att jag inte kommer bli frisk tills på måndag. Bara tanken ger mig ångest.

Idag ska jag försöka läsa väldigt mycket. Har ju seminarium på måndag och ska läsa 60 sidor till inför det och komma på 3 frågor. Måste även läsa etiska riktlinjer för socionomer och shit så vi kan fastställa en tolkningsram och eventuellt redigera frågorna.

Ser just nu på innebandyn på fyran, tjejer. Har aldrig fastnat för det förr men nu finns det inget annat att se på och jösses vad förvånad jag blev. Trodde att de matcher som visas på TV är hur bra som helst och har inte velat se det för jag skulle skämmas och känna mig askass, men jag tycker inte de är så bra. Tappar bollen, hittar inte varandra, passningsspelet suger och ibland har de tur.
Nostalgi, önskar att jag inte hade slutat. Kommer knappt ihåg varför jag slutade. Tror det hade något att göra med att flera bra slutade, några mindre bra började och tränaren byttes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0