Mums

Livet är ljust, allt är hur bra som helst.Varför? Jo för att:

- Vi hade en underbart bra intervju idag.

- Solen skiiiner

- Ryggsmärtan är knappt kännbar

- Lyssnar på musiken som påminner om sommaren 2007 som ger en skööön känsla om livet

- Precis ätit kyckligen, riset och såsen jag gjorde igår, fan va MUMS.

- Imorgon ska jag träffa Jocke :D

I övrigt är allt annat också bra. It's good. Åh nu kom Rod Stewart - Baby Jane igång, inte 2007 utan påmminer snarare väldigt mycket om tiden ihop med Daniel. Det är en låt som gör mig glad :)

Följande tid av denna dag ska spenderas till att plugga (skriva rent intervjun och hitta relevant litteratur till analysdelen), städa och tvätta!

Förutom att jag saknar Jacoby och mina vänner så är livet hur bra som helst :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0