Morgontv suger

Tack vare nattens dröm känns det som att jag bara sovit 2 timmar. Började oskyldigt med en husvagns som tagit över av insekter och en tjej som var helt ursinnig på mig men övergick sen i att hela världen va emot mig och jagade mig. När de tills slut får fast mig börjar jag klippa av mig håret, sen blir jag fri och går runt på Ängaboskolan och letar efter skolsköterskan BMK som i verkligheten jobbar på Östlyckan. Förstår ingenting.



Nu tänkte jag att jag skulle börja dagen med att titta på tv, ja eller hur. Det som finns att välja mellan är TV-shop, nyheterna, TV-shop, nyheterna, gamla  serier, TV-shop och lite mer TV-shop. Kuuul.


Fick leverensbesked från Ellos via mejlen idag, blev oroad för ett kort ögonblick och trodde jag hade beställt igen och sen glömt det men det var ju en klänning som inte skulle komma förrän 10:e maj och den kommer nu istället :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0