Liiiiiip

Förstår inte vad som händer. Har inte haft problem med mina knän på 2 år men nu jävlar tas det igen... Började i lördags och har kommit och gått, nu är det svullet och jag kan inte böja utan att det gör olidligt ont.

Det passar inte nuuu. Ska ju ut ikväll! Jocke ska ju vara DJ och vi ska dansa loss.. Jag vill inte behöva stanna hemma.. Kan ju dricka så att smärtan inte känns ikväll men hur kommer det bli imorgon och framöver det? :(

Fattar inte. Jag har inte gjort något utöver det vanliga som kan orsakat detta. Pust. Orkar inte leva med kassa knän. Trodde ju det hade blivit bättre.

Vad ska man göra? Vila eller röra på sig mer? Det spänner i hela knäet. Förbannade ........... Knäont = jävligt mycket ilska. Orka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0