Kommunikationsövning


Imorgon är det den första filmningen. Vi ska spela in "scener", ca 8 minuter långa, där den ena är socialsekreterare och den andre klient. Det enda vi har bestämt är vad mötet mellan klienten och socialsekreteraren ska handla om, som ex. barn- eller missbruksärende.

Det kommer säkert gå bra men det är nervöst. Vad ska man ställa för frågor? Hur ska man vara? Kommer man kunna leva sig in i rollen eller kommer man bara spela? Förhoppningsvis lär man sig verkligen något utav att sedan se sig själv. Det känns bara så overkligt.

Jag ska verkligen anstränga mig för att vara seriös, är inte bra på teater och blir jag osäker i den situationen kommer jag ha svårt för att flina..

Nu är det dags att lägga in matlådorna i frysen och sedan hoppa ner i säng :) Snälla, låt mig få sova utan dessa konstiga drömmar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0