I'm back!

Friiiisk. Har inte kollat tempen men känner att jag är frisk :D






Hade kommunikationsövning idag, vi såg på rollspelen som vi spelat in och det bjöd på härliga skratt! Det va väldigt lärorikt och till vår förvåning var det mycket bättre än vi trodde! Vi kommer klara oss grymt bra i framtiden tror jag, verkar ju som att iaf vi i våran grupp har bra förmåga till självinsikt :)

Resten av dagen har spenderats med att titta på serier och försökt lokalisera den äckliga lukten som spridit sig i lägenheten. Blir storstädning imon, efter att golven är svabbade med Ajax lär det lukta gott igen :)



Fick förresten svar från The phonehouse, det va inte adresserat till min adress så jag kunde bortse från det mejlet. Det framgick inte vad de skulle göra med ordern men det spelar mig ingen roll, så länge jag slipper betala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0