Härliga dag..


Vaknade ovilad, förstår inte varför jag har såna sömnproblem. Haha, enligt de olika "riskzoner" som bildats för att tidigt kunna se de som är på väg att utvecklas till narkomaner osv så är jag definitivt där. Inte bara när det gäller sömnen men främst den. Kunde nästan inte hålla mig för skratt igår när läraren sa "Man ska sova på natten och vara vaken på dagen, de som gör tvärtom om är i stor fara" typ. Det är ju en generalisering och gäller inte alla, de flesta känner igen sig själv i dessa lister över tillstånd som placerar dig i en riskzon. Men det är kul.


Sanna Rosvall - framtida narkoman?


Till frukost åt jag lite choklad, drack juice och sen en energidryck. Är jag inte sund? Haha. Ska iaf äta ordentlig middag, håller på och tina kyckling. Förhoppningsvis lyckas jag få den lika god som MonkiBonk fick, men vem vet, kan gå åt skogen.


Känner mig väldigt ironisk idag, har sådana dagar och vet inte varför. Känner för att skratta hela tiden. Inte för att jag är äckligt glad, jag är snarare på evil-humör. Vill jävlas med folk, påpeka när de säger fel ord eller när det blir syftningsfel. Eller ringa någon och skrika "TJOOHOOOO LÄGET DÅÅÅÅ?". Men sån är ju inte jag (?). 
Lite störande när man ska fokusera på att plugga och speciellt när Monk inte svarar i telefon. Kan ju inte direkt gå här hemma och asgarva för mig själv. Inte så kul.

Har iaf, pluggat lite, diskat en tredjedel av all skitigförbannadedisk, pratat med mamsen, skrivit brev till lillebror och även till jobbet. Nu ska jag göra iordning en diskomgång till och plugga.

TJOHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0