Gööött.

Härlig daag. Vi blev färdiga med områdesbeskrivningen! Bokade möte med studenten på termin 6 nästa vecka.

Stannade och tjötade med Sara, Jocke och Emmelie en stund innan jag drog hem :) Trevligt. Sara blev inte jätteglad när vi pratade om att jag gått med i CUF, haha. Men olikheter är det som bildar de roligaste diskussionerna. Det känns rätt än så länge.

Hur trött som helst. Hatar denna svackan mitt på dagen, efter att jag ätit mat så är jag alltid äckligt trött i flera timmar och skulle lätt kunna somna. Ingen idé att sova middag, då kan jag inte somna på kvällen. Ska dessutom tvätta 18-22, kanske blir piggare. Kanske ska passa på att gå en promenad då.

Imorgon blir det rooligt. Första handledningsträffen, då vi ska presentera våran forskningsfråga och idé och förhoppningsvis tycker våran lärare att det är en jättebra idé! Vi började förbereda idag, skickade lite mejl och skrev upp namn och nummer så imorgon kan vi fortsätta skapa kontakt med socionomer som kan ingå i studien! Roooligt ska det bli :D Så underbart att göra något som man verkligen tycker är intressant och får utforma själva.

Nu ska jag läsa alla olika bloggar man av någon konstig anledning följer ;) Sen lääsa. Blev ju inte så mycket av det igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0