För fan

Nu får det vara nog. På de senaste 2 månaderna har 2 personer i Alingsås som är lika gamla som jag tagit livet av sig. Och mordet på Nathalie Johansen har ännu inte smälts, inte heller Mias självmord för många och inte Nathalie som plötsligt dog en sommardag pga hjärtfel.

För helvete människor, sök hjälp. När man är 20 år har man all tid i världen att ändra sin situation. Varje gång någon jämnårig i Alingsås dött har jag tänkt "tack gode gud att jag inte kände personen" men ändå gör det ont när man ser personer som man vet sörjer.  

Usch jag blir så arg. Jävlarimej om någon nära mig tar livet av sig, det har hänt en gång och ilskan mot honom finns inom mig än idag. Min första reaktion brukar vara ilska och det är det verkligen i detta fallet. Satan vad arg jag skulle bli. Så vänner: ta fan inte livet av er för då blir jag religös och kommer förfölja er när mitt liv en dag tar slut. Eller något liknande, sota för vad ni gjort kommer ni i alla fall få göra, mig lämnar ni inte ostraffat.
Något ni inte får från mig är förståelse eller förlåtelse. Jag vet att livet kan vara svårt, men har du inte pratat med någon om din situation och valt att fly livet är du inte värd det i mina ögon.


GÖÖÖÖR DEET INTEEE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0