Energi?

Det blir tjatigt att ha intervju, skriva rent intervjun, skriva in intervjun i resultatet, ha intervju, skriva in intervjun i resultatet. Allt som snurrar i mitt huvud är människosyn, förförståelse, självbild blablabla...

Det är jätteintressant och kul men tills sist kommer man till den punkten då man börjar tröttna. Jag vill inte hamna där men känner att jag är påväg. Tror defintivt jag kommer hamna där imon då vi ska skriva analysen.. Förhoppningsvis är handledningen jättebra så vi blir sporrade av den och allt flyter på... Dock blir det jääävligt tungt om han inte tycker våran tolkningsram är bra. Så drygt att gå tillbaka till början när man kommit såhär långt.

Men det är som dagens intervjuperson sa: Ja det är tufft men ni måste ta er igenom det. Äckligt sant är det.

Kan nu säga att jag längtar vääldigt mycket till torsdag. Få landa hos familjen ett tag, träffa vänner så man känner att man lever i verkligheten och inte bara bland teorier och begrepp...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0