Ellos

Varför? Det är sjukt. Det är farligt att kunna handla och dela upp betalningen - det bidrar ju till att man gör det. En gång i tiden var jag rik, då köpte jag vääldigt mycket kläder och gjorde det till en vana, just för att jag kunde. Nu kan jag inte, men det är fortfarande en vana,.

Jag kommer vara så arg på mig själv i sommar när jag ska betala den räkningen. Som tur är så är jag lite av en arbetsnarkoman när jag kommer till jobbet och ser alla lediga turer, men i sommar har jag ju inte tänkt jobba mer än vad som är schemalagt, vill ju vara med vänner och familj så mycket som möjligt..


(tänk att spendera lediga dagar på lygnared med denna killen
som då är över 1 år och ska bada :D
)


Jag vet att 2, kanske 3 personer kommer skratta och bli lite smått irriterade över detta inlägget och sedan fortsätta mobba mig för att jag redan har äckligt mycket kläder. Men jag fixar detta. Förra sommaren köpte jag knappt några kläder alls så det får bli så igen helt enkelt. Förhoppningsvis blir jag superglad över alla kläder som anländer nästa vecka så det är värt ångesten.

Eftersom jag ändå är snål av mig så blev det inte mer än det brukar bli. 13 varor för 1400 är inte så mycket. Jag är shoppingberoende men snål. Hur bra som helst. Nästan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0