Ego

Är man någonsin mer ego än när man är sjuk? Tänker ständigt på hur man mår, tycker synd om sig själv och man pratar hela tiden om hur man mår med de som vet.

Är iaf mycket piggare. Maria ringde och tjötade så då passade jag på att gå ner till Servicebutiken och köpte en korsordstidning :) Blev nog piggare av frisk luft kanske. Dock är det ingen förbättring med halsen.

Såg på Svt:s hemsida förut efter att mamma berättat att b.la. min moster vart med på tv. Roligt att se folk man känner igen och även staden :) Inslaget var några minuter långt och handlade om att personal, vårdtagarna och anhöriga m.fl. protesterar mot privatisering av vissa äldreboenden.

Jag vill ha måndaaag. Då ska jag vara frisk, ha seminarium, intervju och sen hämta ut kläderna :D Förhoppningsvis får jag mitt nya bankkort också :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0