Back in Öret

Drömfri natt? Nej. Logiska drömmar? Nej. Lugna drömmar? NEJ.
Det sista jag kommer ihåg är att jag bor i en lägenhet på ängabo och D, ett ex, jagar mig hela tiden och till slut hinner jag låsa upp dörren, komma in och låsa innan han hinner fram. Det enda jag säger hela tiden är "men fattar du inte? du ska inte in här, det är mitt hem" och har panik och ångestkänslor. Varför förstår jag inte. När jag väl kommit in så ringer jag till en gubbe som övervakar området och ber honom ta bort D, vilket inte lyckas.
Nu till det ologiska: Helt plötsligt släpper jag in D, fortsätter greja i köket och han står och kramar mig när jag diskar. Helt plötsligt är jag gravid och han står och pratar om att allt ska bli så bra och att det inte kunde vara bättre.

Haha, jag förstår ingenting.

Snart får någon uppfinna en tablett som gör att man inte drömmer så att man kan få sova ordentligt och vara utvilad. Har inte tid med dessa drömmar som snor min sömn.

Nu ska jag röka och tvätta håret.

Kommentarer
Postat av: monica

hahaha

2009-04-14 @ 13:03:04
URL: http://monicarydjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0