April, april


Alla skriver om att det är första april, många försöker sig på olika slag av luringar. Är jag tråkig som inte ens tänkt på att lura någon? Som Maria alltid konstaterat så är jag kass på sånt. Vissa tillfällen har vi dock lyckats lura folk ordentligt, som på halloween eller den gången vi lurade Päsen att jag rökt på, smartass.

Om Maria ringer idag tänker jag inte svara, då är det garanterat något lurt på gång. Ska nog slå en pling till Madde sen om jag orkar eftersom hon ringde förut idag, och då är jag helt beredd på att hon försöker lura mig med något.

Nu ska jag se om räkorna tinat så jag kan göra ägg- och räksmörgåsar :D


Studenten från termin 6 har inte ringt. Förbannade s k i t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0