Anti

Usch vad jag känner mig anti och grinig! Solen skiner så man känner att man borde vara glad och ta vara på dagen = ångest och dåligt humör. Moment 22 på hög nivå typ.

Har hjälpt lite med maten iaf, skalade potatis. Läst lite i kommunikationsboken. Tagit på mig en sommarklänning (med mysbyxor under då benen är väldit orakade och inte leggings-aktuella just nu). Hungrig är jag. Sugen på musli men åt upp den sista yoghurten igår så det är ju kört.

Det var något mer jag skulle gnälla om när jag ändå är igång men jag kommer inte ihåg vad det va!! Jo!! Nu vet jag, jag är godissugen men har inte råd att köpa godis. DET är katastrof. Usch vad störande småsaker kan vara.


Nu till det positiva:
- Ska snart pigga upp mig själv med en dusch, tveksamt om benen ska rakas dock - det är för kallt för att ha leggings ikväll så det är lika bra att ta jeans från början.

- Om ca 1 timma är det maat. Mums, då blir man glad.

- Sen ska jag och Maria till Moonk och spela spel :)


Om jag fortsätter vara på det här humöret så dränker jag mig. Jag vägrar vara grinig när det inte finns någon anledning. Jag skyller på mensen, kvinnans ursäkt till att vara förbannad utan anledning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0